Thursday, May 19, 2011

Hello ! Let's wish and sing you Happy Birthday ! MIEDA ..

Assalamualaikum ..

Hari ni , 20 May 2011 birthday BFF aku yang ke 15 tahun . Happy birthday ya MIEDA .. Hope , ko happy selalu bersama org tersayang . Let's sing together ! 


Happy Birthday to u ! 
Happy Birthday to u ! 
Happy Birthday to Hamidah !
Happy Birthday to u !   


 And , pecah record , aku tulis entri ni , pada 12 tgh malam .. Say WOW to me ! 

*adeeh ! Nak poyo pulak deh .. Hihi .. Kiki Bah ! (tagline Nera AF9)

Mieda , seorang yang ceria selalu . Kita akan selesa kalau berkawan dengan die .  Just , mulut die kadang2 agak LAZER .. Haha .. 

*Mieda .. Sory to say !



Aku dah kawan dengan Mieda sejak aku berumur 6 tahun lagi . 

*Fuyoo ! Power tak ?

Dari Tadika tu .. Nama tadika kitaorg Tadika Nurul Huda .. Name cikgu , Cikgu Aizun .. Haha .. Ingat lagi weiyh ! Mase sekolah rendah , kitaorg banyak terpisah laa ... Haha .. Dramatic ! Tak de laa . Class asing je .. Hehe .. But , sekolah petang , kitaorg tetap bersama . Sebab , sekolah petang , tak de 2 3 class . Ade 1 class je .. Hehe ..  Kalau kitaorg gaduh , org tengah kitaorg , Ustazah2 kat sekolah petang . Betapa Kamching nye kitaorg ni ngan Ustazah2 ..

*belagak je .. si penulis ni .. Jangan kawan ngan die (penulis)

Heh ! Jangan la macam ni .. Banyak lagi aku nak taip ni ha .. Balik kepada Mieda ni .. Name NORHAMIDAH BINTI YUSRI . Click ni .. Lau nak visit FB die ..  tmpat tinggal sudah tentu rumah kan ? 

*lawak2 ! (gelak2)

Dia tinggal kat sebuah lorong yang diberi nama _(isi tempat kosong ni Mieda)_
Lupe laa .. Hehe . Mieda ni , ramai orang nak kawan ngan die . Sampai Uncle kat Yin Siang Kedai Buku tu pun , nak kawan ngan die .. betapa dahsyat nye 
kan ?? 

Ok la .. Ngantuk ! Mau tidor !

*Eh ! abang aku tidor ade bunyi daa .. Bunyi di gesel gigi .. KEREKUK .. KEREKUK .. (macamtu labunyi nye)

p/s: 25hb Ain pulak ! Nasib baik kak aku tidur .. Lau tak , dah kene bebel !

No comments:

Post a Comment