Thursday, May 19, 2011

Yess ! Penderitaan dah berkurang ..

Alhamdulillah exam Mid-Year aku dah habis ! Haha .. Penderitaan aku dah berkurang .. tapi sikit je laa . mane tak nye , PMR dah calling2 aku dah dr pada tadi ni ha .. tunggu aku nak jawab je .. dah beratus-ratus dah misscalled tu ha .. kalau die dah penat , stop la die sendiri . Padan muke ko ! Dah tau aku tak nak ngan ko , sibuk nak call2 aku . Tak tau malu betul .. ! Lala .. 

*sambil buat muke tak bersalah .. 

Actually , dah sejak Azali , perangai kau macam ni .. Hanya orang yang paham aku , je dapat rase ape yang aku rase .. 

*berfalsafah pulak kan ?

Tadi , last paper . Mathematics ... Pergghh ! Terbayang-bayang nombor indices , algebraic expressions .. Bende2 tu sume , membuat aku menderita selama 1 jam 30 minit .. dan sambung lagi 1 jam 15 minit .. Aku suke je .. Klau boleh .. lame laa lagi .. Tu laa .. aku tertanya-tanya , nape tak nak buat sampai esok pagi terus kan ? Tak pun 24 jam terus . Kan best !

Susa la ..  Anyway , aku ucapkan congratulation ! bagi yang pandai tu , memang la senang la kan ? Aku ni , hermm ... malas ! PEMALAS .. LAZY .. Ape la kan ? kalau ngadap laptop yang bakal menjadi hak cipta terpelihara 2011 oleh aku ni , RAJIN sangat2 .. Kalau diberi broadband nye sekali , nak aku celik sampai tahun 2020 pun boleh .. Hihi .. 

*mane mak aku ni ? Tak balik2 ..  sedang kesunyian ni .. (sambil melalak tak tentu)

Hah ! poyo la ko .. Esok nak sekolah ke tak nak ? Exam dah habis .. Setan ni ha .. ajak aku esok tak payah sekolah .. Jahat kan ? 

*memang laa jahat .. Name pun setan ..  Bongok ! 

Esok , ade assembly . Principal berucap dah , 1 jam .. Campur ngan Cikgu disiplin , 15 minit .. Campur .. Campur .. Ha.... Banyak la weiyh ! Tak nak sekolah .. Tak nak sekolah !

*sambil hentak kepala kat meja yang berhampiran ..

Korang pelik kan ? Kenapa entri aku hari ni , kasor bebenor ? Sebab , malas la .. BERCIK-CIK ni .. banyak sangat nak kene taip .. hehe .. Anyway , jom tengok Nur Kasih ! Jom la .. Jom la .. Nak tengok Tiz Zaqyah ngan Remy .. Alaa , Remy .. Ex aku tu .. Tak kenal ? 

 Ni la Ex aku ? Handsome tak ? 
 
*Ha ! ade hati nak degan artis ? In dream !

aku punye bf skarang ni .. Heheh .. malu nak tunjuk gambar .. orang nye pun , popular gak .. Nah ! tengok sendiri ..

Ala tomey-tomey .. Mase ni , die boring sebab tunggu aku reply sms die .. Almaklumlah .. Tengah susun ayat .. Takut tak paham pulak die kan ?

Kenal tak ? Meh aku kenal kan .. Name die Yoseop .. Ahli kump. Beast .. Ermm .. Ni gambar group die ..

Malas la aku nak perkenalkan ..Pandai2 la korang .. Aku punya yang mule dari kiri ke-2 .. Jangan amek ! Awas ..

*aku kenal Yoseop je .. Asal tetibe masuk Beast ni ? Jeng .. Jeng ..
 Jom kite tengok .. 19hb ni .. Nur Kasih .
*Eh ! Hari ni laa .. Humm .. :( kite tengok poster nye je laa ..

Kite tengok gambar Tiz je laa ..

Ah ! Nak tengok gak ! Haha .. Mama dah kasi Greenlight da .. Boleh tengok ! Jom .. Berikut adalah tarikh , tempat dan masa

Masa : belum di tentukan
Tarikh : same la .. tak tau bile ..
Tempat : -dirahsiakan-  

Ok la .. nak tengok Cinta Melody kat Astro Ria . Setiap hari Isnin-Khamis jam 6.30 ptg - 7.30 mlm/ptg .. (mane satu ko nak , pilihlah ptg/mlm) Promote pulak .. Adeeh ! Ha ! Klau macamtu , ni poster nye ..
Randy .. Ex aku gak .. Hehe .. Heroin Chelsea Olivia .. (macam name pasukan bolasepak mak dye minat team Chelsea kot mase ngandungkan die . Tu yang bagi name Chealsea tu ..) Hak2 .. Kejam ! La aku ni ..

Ok ! Bye ..



p/s:Entri aku hari ni banyak ! Hehe .. Macam mane tak banyak .. Line broadband , tak sangkut2 ..  

 
 
 

No comments:

Post a Comment