Sunday, May 29, 2011

Lagu Tema IM 2011 .


Assalamualaikum .. 


Hello ! Semalam petang waktu Maghrib , aku masuk rumah . Aku baru balik dari rumah atuk aku . Masuk2 je rumah aku yang terletak di Taman Raden Jaya, 45500 Tg. Karang ,Selangor , Malaysia . 

*Hhamiikk ko ! Haha ..

aku dengar lagu .. Lagu ape ?? (suspen) Hehe .. Lagu .. Lagu Tema Imam Muda 2011 . 

Aku tengok kat TV 106 Astro Oasis . Dalam Video klip tu, pelakon nye , Peserta Imam Muda 2010 . Tapi , aku tengok , 2 orang ntah peserta mane ntah .. Penyanyi utama nye , Mawi ngan Akhil Hayy . Mane sesat 2 orang lelaki tu ??

Aku tengok , rase nak nangis . Masyaallah ... Best gilerr ! Sedap sangat lagunya .. Aku rase , yang buat ni Edry KRU .. Tak silap la . Dalam video ni gak , Imam Muda 2010 berlakon .. Hemmm !! 

*ni buat hati aku , sakit sangat . sakit jiwa raga aku . (tagline Mida)

IM Azhar , die berlakon dalam scene betulkan kereta . Ya Allah ! Sungguh kacak .. Tak tipu punye maa .. :)


sangat sedap suare nye ..Meruntun jiwa anda ! 

*wahh ! macam iklan buat promotion  .

ok , ni aku sertakan lirik lagu ni .. Korang nyanyi laa bersama .. Ok ? Sambil2 tu , berangan laa .. 

Owh ho..Owh ho…2x
Mawi:
Ke arah satu perjalanan
Dalam sebuah kehidupan
Demi untuk mengecapi
Hasrat murni di dalam hati
Usaha dengan doa itu,
Masanya akan tiba
Dengan restu Illahi
Kelak pasti akan ditemui
C/O (dua-dua)
Suluhkan cahaya hati di terang
Tunjukkan jalan
Seandainnya hilang
Tegakkan perjalanan
Yang bakal ditempuh
Tegakkan semangat bila runtuh,
Setibanya disisimu ku berserah,
Terimalah aku
Hamba mu Allah
Owh ho owh ho
Hambamu Allah…..
Mawi
Sekiranya takdir menguji
Cekalkan hasrat dihati
Semoga kesusahan bisa
Mengajar erti terus azam
Akhil Hayy
Usaha dengan doa itu,
Masanya akan tiba
Dengan restu Illahi
Kelak pasti akan ditemui
Suluhkan cahaya hati di terang
Tunjukkan jalan
Seandainnya hilang
Tegakkan perjalanan
Yang bakal ditempuh
Tegakkan semangat bila runtuh,
Setibanya disisimu ku berserah,
Terimalah aku
Hamba mu Allah



Okla .. Ni gambar IM 2010 . Dah nyanyi da ? Belum ? nyanyi lagi . Hehe . Ok la


Ni laa . barisan IM 2010 . 

Yang 2011 , aku akan ceritakan bagi post yang kan datang ok ? Jangan sedih2 yer ?  

*haha.. Pandai aku pujuk orang ..





No comments:

Post a Comment